Effektiv merkevarebygging for tidlig-fase selskap – hvordan lykkes med en sterk merkevare
For å lykkes med å utvikle en start-up suksessfullt er det viktig med en klar idè og banebrytende visjon. Du må kjenne ditt landskap godt og bruke et enkelt merkevare konsept.
Espen Moen fra selskapet Virtuosgrowth, vil ta oss med på en times foredrag innenfor følgende temaer:
1) Definer ide, visjon og identitet
• Hvordan skape kreative ideer og et sterkt brand
• Hva er din «hårete» visjon?
• Hvordan gjøre verden til et bedre sted å være +
• Hvorfor har ditt selskap rett til å eksistere? Til å forandre verden?
2) Forstå din kategori for å øke sannsynligheten for å lykkes
• Identifisering av produktkategori, hvilket marked er du i?
• Lag en effektiv markedssegmentering, velg dine kunder med omhu
• Få kundeinnsikt, forstå deres atferd og behov
• Hvem er dine reelle konkurrenter?
3) Bygg en sterk merkevare fra oppstart
• Utvikle av merkevarestrategi/-plan, markedsposisjonering og USP
• Skape en klar og sterk merkevare, identitet og konsept
• Velge riktig markedsføringsmiks for din definerte merkevare
• Skaffe de riktige kundene på en effektiv måte for å lykkes
For å bli med på dette foredraget, så melder du deg på via vår arrangements kalender (begrenset antall plasser). Arrangementet er gratis og åpent for alle gründere i Sandefjord.
Velkommen til en time med nyttig kunnskaps påfyll på Gründeriet!