90% av alle kjøpsreiser starter med et Google søk. For å lykkes digitalt, må man være synlig i de avgjørende øyeblikkene. Denne workshoppen har som formål å lære hvordan man blir synlig på Google. Workshoppen tar for seg både organisk synlighet på Google (SEO), og annonsering på Google. Her vil det være konkrete gjennomganger, slik at man kan sette opp egne Google annonser, og jobbe målrettet med å bli synlig organisk.
Vi kommer til å gå gjennom følgende på workshoppen:
ORGANISK SYNLIGHET – SEO
– Hva er SEO?
– Hvordan blir man synlig på Google?
– Hvordan bør man jobbe med SEO?
– Mine beste tips og triks
BETALT SYNLIGHET – ANNONSERING PÅ GOOGLE
– Hvordan lager man en knallbra Google annonse?
– Hvordan sporer man annonser, og ser resultater?
– Gjennomgang av Google Ads og Google analytics
KPI & MÅLEPARAMETERE
– Slik leser du resultater fra dine markedsaktiviteter
– Kort innblikk i systemer og oppsett.
Hva må man ha klart før Workshop?
– En nettside, med tilgang
– En Google analytics konto
– En Google Ads konto
– Tilgang til eget domenenavn
Workshoppen gjennomføres av husets egen gründer Johann Andersen som står bak selskapet JamWeb.
Johann er tilgjengelig en time før workshop og hjelper til med oppsett av Google analytics, Google Ads, Google search console og eventuelt andre henvendelser.
Dette er et gratis arrangement for gründere i Sandefjord. Maks kapasitet: 16 plasser. Registrer din plass i billett-linken.
Velkommen til oss på Gründeriet!