Hvordan skape og finne det visuelle uttrykket som er samstemt med det firmaet ønsker å formidle og selge?
Via profil, synlighet, valg av elementer og visuell fortelling kan man ta med mottakeren til det målet man ønsker seg.
Det handler om å fortelle den rette og ekte historien.
Alle de små valgene har tilsammen en stor effekt og det skaper en fortrolighet til produkt og firma når kunden opplever at første inntrykk stemmer med opplevelsen i etterkant.
Det har ofte veldig stor påvirkning på de valgene man tar og er viktig å vende tilbake til når man ønsker å formidle.
Jeanette Karlsen har jobbet som designer i over 25 år og har vært både i byrå og jobbet for meg selv. Hun er også utdannet Adjunkt og har undervist i Grafisk Design. Hun ser på jobben sin som en visuell oversetter som løfter budskapet via design. Hun dykker ned i ord, produkter, opplevelser og stemninger for å skape en finjustert helhet som når målgruppen.
Jeanette er lidenskapelig opptatt av det visuelle formspråket, og elsker å finne frem til det beste hos hvert enkelt firma. Du kan se litt av hennes arbeid HER
Dette arrangementet er i regi av vår samarbeidspartner Start i Vestfold. Meld deg på HER.