Har du eller skal ansette – hva er lovene og suksesskriteriene?

Vi har fått med oss 2 representanter fra næringslivet som har lang erfaring og kunnskap innen dette tema. Kurset er delt opp i 2 bolker og du vil få innblikk i de ulike emnene. 

«Hjelp vi skal ansette, hva kreves og hvilke lover må vi følge?» Helene Naper, advokat og rådgiver med arbeidsrett som spesialfelt i NHO, vil lose deg gjennom hvilke lover du må følge, når du skal ansette og hva som er viktig å tenke på underveis hvis du har ansatte i din bedrift.Helene sitter på lang erfaring innen sitt arbeidsfelt, hun har gitt mange bedrifter gode råd på veien, så her er det bare å følge med!»Suksesskriterier for god personalhåndtering«Kristine Abrahamsen, HR leder hos Matbørsen. Kristine har jobbet mange år med personalhåndtering og har en helt klar mening om hva hun mener er suksesskriteriene for god personalhåndtering.

  • Gjennomføringskraft
  • Mestre styring
  • Tydelig som leder
  •  Mestring og motivasjon

Kristine vil også fortelle om viktighetenn av å bygge kultur for nyskapning, læring, tillit, psykologisk trygghet og høy etisk bevissthet.

Dette kurset burde du ikke gå glipp av, dette er to foredragsholdere som vet hva de snakker om, du vil få mange gode tips og råd som du kan ta med deg på veien videre.

Påmelding HER

Dato

13/02/2024
Utløpt!

Tid

18:00 - 20:00

Sted

Gründeriet
Dronningensgate 5-7

Arrangør

Start i Vestfold